۱۳۸۸ اسفند ۱۲, چهارشنبه

دکتر سروش در مصاحبه با لوموند : جمهوری اسلامی به استبداد دینی رسیده است

یعنی کسی میتواند باور کند که آقای سروش، یکباره به این کشف عظمی رسیده باشد؟
حتما باید عده ای او را در این فهم کمک کرده باشند.
مثلا عده ای نشسته باشند و برایش توضیح داده باشند که در دهه ۶۰ چه گذشته است، و یا بعد از درگذشت آقای منتظری(همین چند ماه پیش) برایش تعریف کرده با شند که ایشان در اعتراض به کشتار زندانیان سیاسی در سال ١٣۶٧، از سمت ولایت عهدی عزل شدند و ..... که در سالهای ریاست جمهوری رفسنجانی مخالفان را در خارج و داخل ایران ترور میکردند.
در اینموقع باید آقای دکتر سروش سوال کرده باشند که فروهرها را هم کشته اند؟ و وقتی با جواب مثبت روبرو شده است ، حالش دگرگون شده باشد.
شاهدان روایت میکنند که آقای سروش احتمالا بعد از شنیدن این اخبار با صدای بلند گفته اند :
عجب! من نمیدانستم.
و از آنروز به بعد اعلام کردند که "جمهوری اسلامی به استبداد دینی رسیده است".

۲ نظر:

  1. با سلام پیامتان را در بلاگ دوستمان بهلول دیدم که متوجه شدم که از اهالی امیریه میباشید و بعبارتی بچه محل در مورد مطلبتان برای آقای سروش و دارودسته رنگ عوض کرده شان تنها میتوانم بگویم بدانند از مکافات عمل نمیتوان غافل شد

    پاسخحذف
  2. حاج آقا مجید خان... کژدم هستم. دنباله اکانتم را بست. به خاطر انجمن گاوهای سبزی خور و الاغهای طرفدار دموکراسی مشروعه. لطفا اطلاع رسانی کنید.البته بهانه بود و خیلی وقت پیش از این میخواستند اینکار را بکنند ولی داشتند زمینه چینی میکردند. این انجمن را بارورش کنید و همه را به بحث های سازنده بکشانید. در ضمن بلاگ من به روی همه باز است ( بدون سانسور نظرات حتی اگر به خواهر و مادرم فحش دهند)kajdoum1@gmahl.com پیروز و سر فراز باشید.

    پلینده ایران، برقرارباد آیین ریشه ای، کوبنده تندر.

    کژدم

    پاسخحذف